dom har rivit våra gator, bränt ner lekplatserna där vi hängde som barn

Att jag inte uppdaterat alls sedan i onsdags beror på att jag är sjuk. Åkte in till stan i torsdags och kände redan på bussen in att allt inte stod rätt till, huvudet dunkade som ett par högtalare på högsta volym. Frös gjorde jag också, fick till och med sno Kents tjocktröja när jag träffade honom. Efter det träffade jag Erica, försökte vara social och glad trots att det enda jag ville var att komma hem till sängen. På bussen hem kändes det som att jag skulle svimma var och varannan minut. Klarade mig dock hela vägen hem. Det första jag gjorde då var att kolla febern, 38,1º. Sedan dess har jag legat i sängen och febern har bara blivit värre, har även hostat så att jag fått träningsvärk i magen, kollat på 2 säsonger av vänner och näsan rinner som niagarafallen. Mår fortfarande inte bra men kände att en uppdatering var på sin plats.
Kent – Jag är inte rädd för mörkret

Kommentarer
Postat av: ee

Visst är det så! Älskar kent! Puss!

2012-05-04 @ 19:20:55
URL: http://emmahallbom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback