för du kan inte se när löven faller ner hur fel jag är

Är hemma hos mormor och morfar at the moment. Har körkortskurs vid sex så jag var tvungen att stanna på Hemse, inte mig emot dock. Trivs ju faktiskt bättre här. Har iallafall förberett mig med block och penna haha #geek'N Nej men vad fan, det är ju bara tre timmar vid ett tillfälle så det är lika bra att passa på och skriva ner skiten om det är något viktigt. Dock har alla mina vänner som redan gått den sagt att dem inte skrev ett skit då det bara handlade om saker man redan visste. Typ att man måste vara försiktig i trafiken o.s.v.
Skall spela Bubble witch nu, hihi.

Kommentarer
Postat av: majlis

sv: haha de förstår jag ;) <3

2012-04-17 @ 19:46:08
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback