Helgen

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har faktiskt inte suttit vid datorn sedan torsdags kväll ungefär. Hade iallafall tänkt sammanfatta fredagen och lördagen i detta inlägg.

Fredagen började med skola, fick reda på att jag fick G+ på nationella i kemi. Blev sjukt nöjd för det. Efter skolan så åkte jag, Amanda, Emelie, Ia och Anna hem till Anna och hade tjejkväll som innehöll grillmys och film. Vi kollade på Blood diamond, utan svensk text så det var lite svårt att hänga med men den var iallafall helt okej.

Lördagen blev jag hämtad tidigt av mamma för att jag hade innebandymatch på förmiddagen. Matchen förlorades med ett ynka mål men vi behöll vår plats som två i serien i vilket fall. Efter matchen åkte jag hem, åt tacos, åkte till Anna för att åka till Amanda ute i Nisseviken. Där firade vi Amanda som fyllde 15 år igår. Grattis världens finaste På kvällen så åkte jag hem och däckade runt tio.

Helgen har varit sjukt härlig, men fyfan vad slut jag var igårkväll. Skönt att somna tidigt för en gång skull. Ikväll blir det söndagsfinal i Big Brother och duschen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback