It's sad when the people who gave you the best memories, become a momory

Har inte bloggat sen i fredags, fast det vet ni ju redan. Har varken haft lust eller ork. Allting har känts så jävla värdelöst, fast det gör det ju fortfarande. Jag vill inte vara negativ och irriterad hela tiden men när allting runt om kring en rasar och går åt helvete hela tiden så är det svårt att vara glad. Även om jag är bra på det, att spela glad, när det är det sista jag är så kommer det och går i perioder. Nu är en sån period då jag inte orkar. Så förvänta er inte så många positiva inlägg framöver. Jag ska försöka men kan inte lova er något. Aja, vem fan bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Carro, jag finns alltid här för dig! oavsett vad det handlar om, jag är en bra lyssnare. jag klarar av att höra vad som helst och det stannar alltid hos bara mig! Jag vet att det kanske inte verkar som att jag bryr mig, men jag lovar att jag gör det! Du är en helt underbar person! Jag är otroligt glad över att få ha dig i mitt liv. Jag kanske inte förstår, men jag försöker verkligen. Jag älskar dig för den du är, oavsett vad! <3

2012-04-22 @ 23:25:34
URL: http://asecondchaance.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback