Längtar efter någon som man rädda mig

Haha uppdateringen suger ju, men jag har påsklov så det enda jag orkar göra är att byta avsnitt på Ugly Betty. #lat Nej, skämt osido jag har faktiskt gjort lite mer än så idag, vaknade relativt tidigt och följde med upp på Hemse, där fikade jag hos mormor och morfar och handlade med la famillia + mammas kille (gubbe?). När vi kom hem fick vi reda på att mäklaren kommer imorgon och ska ta kort på huset så det blev till att städa. Eller städa och städa... Jag gjorde det klassiska och tryckte in all skit i garderoben, men det behöver ju ingen få veta.

Annars då? Ja allt rullar väl på som vanligt ungefär, det går lite upp och ner. Just nu lutar det mer åt botten än toppen faktiskt. Men det pallar jag inte gå in på. På lördag fyller jag och min soulmate 16 år så det blir väl lite fest, eller vad man nu ska säga. Fint.
Har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu så vi får väl se när jag uppdaterar nästa gång. Lär ju ta ett tag iallafall men man vet ju aldrig!

Kommentarer
Postat av: ISABELE

Åh! Tack :D

2012-04-10 @ 14:57:10
URL: http://isabelleolofsson.es
Postat av: e

Ska du flytta? :) puss

2012-04-10 @ 22:37:42
URL: http://emmahallbom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback