Satanshelvetesfitthålkuk.

ALLTSÅ SATAN OCKSÅ!!
Glömde totalt bort att vi hade nationella prov i engelska idag så jag stannade hemma för att jag fortfarande hade ont i huvudet o.s.v. HELVETE. Nu vet jag fan inte när jag kommer få göra det nästa gång. Alltså jag är så jävla dålig. Jag har redan missat ett av dessa prov som jag fick göra senare och ett annat försov jag mig till. Varför kan jag inte bara komma ihåg att vi har alla jävla prov och komma dit? Alltså jag är seriöst förbannad på mig själv. Satanshelvetesfitthålkuk.

Kommentarer
Postat av: majlis

äh, vafan gör de om hundra åår då? ;) <3

sv: haha vet, vi är för jävla roliga!! ;) ÄLSKAR DIG MED. PUSS!! <3

2012-04-19 @ 17:56:00
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback