so what if you could see the darkest side of me?

Har fixat håret för imorgon, så att jag slipper göra det helt från grunden iallafall. Det kommer säkert se förjävligt och hjälplöst ut imorgon när jag vaknar så att jag behöver göra om hela skiten. Arg som fan blir jag då iallafall. Behöver egentligen klippa det, men förra gången jag gick till frisören så klippte hon av 10 fucking centimeter och jag grät så mycket att jag hade vätskebrist i flera dagar efteråt. Så jag vågar inte. Aja, ska in till stan imorgon iallafall och först träffa upp Erica som får följa med mig och hämta pengar och cigg, sen ska vi umgås några timmar innan jag åker hem. Har saknat henne, alldeles för länge sedan vi sågs. Har även SO-prov imorgon, har jag pluggat? Nej, inte ett jävla skit.
Dra åt helvete Carro. Okej.

Kommentarer
Postat av: majlis

sv: DU ÄR SÖT MIN VACKRA!!! saknar dig med!! <3<3

2012-04-26 @ 13:36:49
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja, jag vet hur det är... Finns hur många som helst som säger att de finns om det är något, och sen när det verkligen är något så bryr de sig inte ett piss! <3

2012-04-26 @ 20:12:22
URL: http://asecondchaance.blogg.se/
Postat av: Alexandra Pallin♥

sv: haha ja det var någon som skrev det till mig på instagram :) men det är jättemånga som säger att det är olaglgt av nån anledning :S men tack ändå :)

2012-04-28 @ 16:55:02
URL: http://alexandrapallin.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback