There comes a time in every single person's life when you just feel like nothing's worth the while

Det förra inlägget var ju ganska oklart, eller okej jävligt oklart. Fattar inte ens själv vad jag skrev eller ville ha sagt med det. I vilket fall så är jag sexton år nu, känns inte ett dugg annorlunda fast det gör det ju i och för sig aldrig när man fyller år. Får iallafall övningsköra nu, stackars Gotland. Seriöst, kan inte ens starta en biljävel... Hade tänkt skriva om de senaste dagarna i det här inlägget men jag orkar inte det nu, orkar inte tänka efter på vad som hänt för jag vill inte minnas. Jag. Orkar. Inte.

Kommentarer
Postat av: ALVA

Svar: Back on track! :D Nej men jag vet inte hur länge det kommer vara.. Haha ;)

2012-04-15 @ 19:12:09
URL: http://alwua.tumblr.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback