To the people I forgot, you weren't on my mind for some reason and you probably don't deserve any thanks anyway.

Är på lite bättre humör nu, har dock inte ändrat mina åsikter om morgondagen. Sitter iallafall och spelar Bubble witch på Facebook, haha alltså vilken tönt jag är. Men det är beroendeframkallande, när man väl börjat är det sjukt svårt att sluta. Tänkte att ni vill veta liksom. I vilket fall så ska jag snart hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, imorgon ska jag ju faktiskt umgås med människor haha.
Jag vet att jag suger på det här med bilder, men jag har tappat bort inspirationen. Den ligger säkert och gömmer sig under en sten eller något... Nej men den kommer nog tillbaka snart.

Kommentarer
Postat av: ISABELE

sv. awesome :D

2012-04-11 @ 16:22:28
URL: http://isabelleolofsson.es



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback