Ingen hör tårarna.

Jag saknar dig så jävla mycket pappa. Jag behöver dig mer än någonsin. Vill bara höra dig säga att allting kommer bli bra. Vill bara ha dig här. Vill bara få en av dina varma kramar. Vill bara se dina blå ögon skina upp när du öppnade dörren och såg att det var jag och min bror. Jag vill bara att du ska berätta för Kent hur stolt du är över honom att han klarade körkortet. Vill bara höra dig sjunga dina sjömansvisor ute i köket. Vill bara höra dig skratta. vill bara vakna upp av din godmorgon-sång. Vill bara se dig sitta i din fåtölj igen. Vill bara se "pappa ringer" på displayen igen. Vill bara höra dig andas. Vill bara att du ska finnas. Vill bara att du ska bränna köttbullarna igen. Vill bara att du ska möta mig vid bussen igen, även fast den bara låg 10 meter från din port. Vill bara att du ska be mig gå till affären för att köpa en tändare till dig igen. 
 
Jag saknar alla de där små sakerna man aldrig uppskattade, eller ens tänkte på. Det är dem jag saknar just nu. Det är dig jag saknar just nu. Även fast jag vet att du har det bra uppe i himlen där du sitter och dricker öl med din syster så kan jag inte låta bli att önska att du satt här. Precis bredvid mig. Just nu. 

Kommentarer
Postat av: JULIA

Jag älskar dig Carro. <3

2012-12-22 @ 22:15:50
URL: http://poetjavel.blogg.se
Postat av: Solkatten

ÄLSKAR DIG NÅGOT SÅ OTROLIGT. DU ÄR MIN HJÄLTE. DET VET DU. <3

2012-12-23 @ 01:00:33
Postat av: jessica

<3!!!

2012-12-23 @ 16:13:39
URL: http://nilssonjess.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback