We live for the nights we can't remember with the friends we'll never forget.

Tänkte skriva ett inlägg om mitt 2012, men har nu suttit här i ungefär 20 minuter och märker att det inte kommer gå. Hela året är bara ett stort frågetecken. Allting flyter ihop, vet inte vad som hände när o.s.v.Och eftersom jag varit värdelös på att blogga i år så kan jag inte heller gå tillbaka och ta hjälp av arkivet.
 
Har märkt att jag slutar blogga när jag börjar må lite bättre. Alltså går mitt bloggande i perioder. Med det konstaterat kan jag ju säga att jag mådde sämre än sämst det första halvåret av 2012. Var och vartannat inlägg handlade om hur jag försov mig och inte var i skolan. Jag vet ju själv att jag egentligen inte försov mig. Jag orkade bara inte. Ingenting kändes värt något längre och min dagliga aktivitet bestod av att ligga i sängen och gråta såfort jag fick chansen. Det är bättre nu, det är inte bra. Men bättre än det var då. Men jag vet också att det kommer komma tillbaka. Jag kan inte hjälpa det, som sagt det går i perioder. 
 
Med allt det ovanstående sagt (skrivet?) så önskar jag bara att 2013 blir ett så jävla mycket bättre år. Det bara måste bli så. 
 
Tänkte iallafall försöka komma igång med bloggandet snart (typ nu) men det är ju inte säkert att det kommer ske. Men jag ska försöka. 
 
Här i min älskade hörna tänker jag iallafall spendera resten av natten, troligtvis vaken. Det brukar bli så.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback