Fredag den 13.de

Fredag den 13.de var det ja... Klarade mig hela skoldagen men så fort jag kom hem till morfar och skall gå ner för trappen så failar jag så in i helvete och missar ett trappsteg, slår i handen i något vasst och slår/skär av halva lillfingernageln. Gör ont så in i helvete kan jag ju bara informera om. Plus att min laddare till iphonen gick sönder idag också, som tur var så har jag ju en till så jag klarar mig.

Imorgon blir det stan och bio med Amanda, maja och Lisa (kanske Felix) men efteråt har jag inte ett skit att göra, kan ju inte stanna kvar i stan och hitta någon fest för jag har jävla äckelmatch på söndag... Palla!

Känner att det här blev väldigt långt nu så nu tänker jag avsluta. Vi hörs väl!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback