LOVE IS EVOL SPELL IT BACKWARDS I'LL SHOW YA'

eminem är min hjälte i all den här skiten ♥
dagen började sämst, vart sur, irriterad och ledsen. sen löste sig allt det för att jag har världens finaste vän. sen vet jag inte vad som hände, fick världens pissigaste huvudvärk innan träningen också så vart fett depp på den. tog en tablett så det är lite bättre nu.
trött som in i helvete bara, kan inte sova, mardrömmarna är tillbaka, saknar pappa mer än någonsin förut, ångest för att jag inte varit vid graven på länge. så just nu suger livet hästballe. måste snacka med någon om mardrömmarna, måste få sova. annars kollapsar jag.

Kommentarer
Postat av: mandis

jag älskar dig min fina <3

2012-01-27 @ 01:09:30
Postat av: ISABELLE

Säg till om du vill snacka! Jag lyssnar alltid!

2012-01-28 @ 12:40:22
URL: http://isabelleolofsson.se
Postat av: majlis

♥♥♥♥♥

om du ramlar, hjälper jag dig upp. pinky promise

2012-01-30 @ 21:59:49
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback