and there's nothing wrong with me, this is how I'm supposed to be in a land of make believe, that don't believe in me.

Hola fjolla!
 
Tänkte bara skriva av mig lite, idag har jag fått ganska mycket gjort känner jag. Först var jag uppe på Hemse en sväng och köpte en grej, träffade sedan på Ia en liten stund. Efter det åkte jag hem och städade hela rummet, nu går det iallafall att komma in här utan att få nysattacker utav allt damm. Haha, ni skulle bara veta hur äckligt mitt rum kan vara ibland. Har även skrivit av mig alla jälva ilska i min "Rage-&-Love-bok" en bok jag har där jag skriver allt jag vill, bra saker, dåliga saker och allt det där. På senaste tiden har det väl mest blivit saker jag är sur över men ändå känner att det inte är värt att gå runt och ödsla tid på så därför skriver jag det i boken och sen glömmer jag bort det för ett tag. Jävligt skönt faktiskt. Men fan vad jag skulle dö om någon hittade denna bok, fyfan så pinsamt HAHAH! 
 
Vad hade jag gjort utan den här boken alltså? 

Kommentarer
Postat av: amanda

måste fan också skaffa en sån! en riktigt jävla hater boook :D

Svar: åhja, gör deeet! så underbart jälva skönt haha! :D
None None

2012-06-29 @ 19:21:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback