så cooooooo0l

Betalade precis min första räkning. Vuxenpoäng utav bara satan där ja! Okej räkningen var på 29:- MEN ÄNDÅ!
-
Gårkvällen var rolig. Som fan. Orkar inte skriva värsta romanen om vad vi gjorde och så, så ni får nöja er med den korta beskrivningen. Imorgon blir det kubbträning med KBFN, förkortningen på vårt lag jao! Mysigt som ba sataN iallafall. Men det är inte förrän på kvällen/eftermiddagen så innan det vet jag inte vad som händer. Eller jo det vet jag, jag kommer ligga kvar i sängen hela dagen. Just because I caaaaan. Ja men för att ni bryr er jioeeee. Naj. Nu ska jag sluta vara så gay och kolla på One Treeeeee Hill istället.
HAHA LOL, så jävla ful. Men vafan göre da?

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare aka solkatten

jag tycker du är snigg

2012-06-25 @ 02:13:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback