So sick of love songs, so tired of tears, so done with wishing you were still here.

sup' mothafuckas?
Nejdå, skämtar bara. Idag vaknade jag i tid men mådde så sjukt illa så jag somnade om, efter det vaknade jag vid halv åtta och kräktes, hue, så jag sket i skolan. Dock mådde jag bättre på eftermiddagen så jag tog moppen upp till hemse klockan tre och följde med klassen till Burs och började göra iordning vagnen. Tror faktiskt att den blir bra när den är klar. Bara alla hjälper till så.
Just nu sitter jag iallafall hos mormor och morfar, var så jävla pissnödig när jag kom till Hemse så jag tänkte att det var bäst att köra hit först. Haha.
Imorgon ska vi till Stånga och spela pärk. Jag suger på pärk, eller ja. Jag har aldrig testat men då kan jag fan inte vara bra heller så jag tänker inte spela, men jag tänker följa med och vara publik iallafall.
Nej nu ska jag ta moppen till Rone och duscha och såååååå. Puss på eeeeer.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback