There's only one tree hill♥

Har precis gjort klart det jag skulle göra i mitt rum. Eftersom det blev så sent så går det inte att få några bra bilder så ni får helt enkelt vänta till imorgon! Jag har även slängt ihop en bokrecension ikväll, lite efter med tanke på att den skulle vart inne för två veckor sedan men vad fan gör det om hundra år då? Jag lämnar in den imorgon iallafall, bara jag kommer ihåg USB-minnet. Annars då? Jag tänkte lana One Tree Hill tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre för känner jag mig själv så kommer jag inte kunna somna om jag stänger av datorn nu. Imorgon är det iallafall den dagen som jag längtat efter ett braaaa tag nu, då får jag äntligen krama om mina fina igen och sen är ordningen återställd. Precis som det ska va!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback