those moments when you say that you're happy. and actually mean it.

Sitter just nu hemma hos Julia, hon är i duschen så jag tänkte slänga in ett inlägg så länge. Fick mina skattepengar idag, fick 1 poäng ifrån full poäng på nationella i engelska så betyget blev 10/MVG (det bästa man kunde få), snart kommer massa kompisar hit, mamma är glad och litar på mig för tillfället och jag har inte ljugit om vart jag ska eller något sådant, jag fick MVG på bokrecensionen i svenska och troligtvis blir det mitt slutbetyg också, kvällen kommer bli awesom. Fatta vilken LYCKA!!
-
När Julia kommer ut från duschen ska vi väl fixa till oss lite, sminka oss och så. Najs. Efter det vet jag inte riktigt vad vi gör, startar grillen kanske. I vilket fall så ska vi hade det bäst.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback