what if the one that got away, came back?

Natten till idag var hemsk, massa ångest och skit. Vaknade 200 gånger efter att jag väl hade somnat. När alarmet ringde så var jag så sjukt nära på att stänga av skiten och strunta i att gå till skolan. Men jag pallrade mig upp ändå. Imorgon så är det besöksdag i skolan för de blivande sjuorna, det betyder att vi inte får vara där och skall istället åka till Ljugarn med klassen och några andra klasser. Vad vi ska göra där har jag inte riktigt koll på men det visar sig imorgon.
Skolan idag var väl precis som vanligt, lite slappare nu mot slutet kanske fast ändå inte. Fick ett sms vid ett ungefär om att Majlis och dem hade kommit tillbaka till Sverige nu så jag ringde henne och snackade med henne och Mandis ett litet tag. Låter så jävla töntigt men fyfan vad glad jag blev bara utav att höra deras röster. Haha seriöst, nej men jag kan inte beskriva hur mycket jag har saknat dem. Ärligt talat. Det enda som är lite tråkigt är att jag inte får träffa dem förrän på torsdag då dem är lediga imorgon och alla är lediga på onsdag. Jaja, jag får stå ut haha.
När jag kom hem efter skolan idag så var jag så sjukt trött, big surprise. Jag är fan trött hela tiden nu, somnade iallafall halv sex och vaknade vid nio ungefär. Sjukt att jag ändå är lika trött nu? Haha fan vad jag babblar.
#bästa♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback