what the fuck was i to you?

Har legat ute och stekt lite i solen, helt underbart väder ute idag! Iallafall så har jag precis duschat så nu hade jag tänkt smörja in mig lite i bodylotion, klä på mig, fixa håret och sminket lite och sen drar jag upp på Hemse för att hämta min nyckel. Efter det åker jag nog hem igen. Hade tänkt vara hemma ikväll eftersom att morgondagen och fredagen så kommer jag vara borta. Måste bara få säga att det här sommarlovet har börjat helt jävla awesome! Seriöst, det kunde inte fått en bättre start! Och jag har de mest underbara vännerna på denna planet. Det här blir ett helt bildlöst inlägg men jag lovar att när jag får en stund över ska jag visa lite bilder från de senaste dagarna.
Pusssss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback