Alltså jag blir gaaaalen

Åh, är så jävla pissed off just nu. Min Spotify krånglar IGEN. På datorn funkar den hur bra som helst, men i mobilen så är det hur konstigt som helst... Jag har liksom Spotify premium så det är inte det. Det går inte att synka spellistorna så att jag kan lyssna på dem i offline-mode och de enstaka låtarna jag har lyckats synka stannar alltid vid exakt samma tid, alltså de slutar spelas. Samma tid på alla låtarna. Liksom WTF!? Sedan kan jag inte lyssna på låtar som jag inte har i mina spellistor, det går att hitta dem men inte att lyssna på dem. Börjar seriöst gråta snart, hur fan i helvete ska jag klara mig utan Spotify? Det går fan inte. Är det någon som kan hjälpa mig, vadfan händer!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att jag kan ett skit om det där men testa att ta bort det från din mobil och ladda ner igen?

2012-04-01 @ 00:32:32
URL: http://isabelleolofsson.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback