Don't judge someone before you've lived their life.

Stannade hemma idag igen, inte för att jag är sjuk utan för att jag inte orkade. Har precis ätit en toast och sitter nu och kollar på Lyxfällan. Asdrygt program egentligen men jag orkar inte byta.
När mamma kommer hem så ska hon bara hämta mig för jag ska upp på Hemse för att spela träningsmatch. Är egentligen inte så taggad men jag har ju inget annat bättre för mig så det får bli så.
Jag behöver åka in till stan också, eller nej jag vill in till stan. Har lite pengar som ligger och skräpar i plånboken som jag vill spendera.
Innan midsommar någon gång så får jag även tillbaka ca. 4000:- i skatt, skönt som fan.
Rörigt inlägg, I know. Men det var lite småsaker som jag hade att skriva.

Kommentarer
Postat av: JULIA

Jaaaa men whaaat det är sjukt gotttiiii :D

2012-03-28 @ 21:46:07
URL: http://poetjavel.blogg.se/
Postat av: ee

Älskar dig med <3

2012-03-29 @ 09:47:19
URL: http://emmahallbom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback