Förändring.

Ligger hemma i sängen med en täppt näsa och en värkande hals. Det känns som att mitt val att spela matchen igår inte var det smartaste jag gjort. I vilket fall så har jag haft hela dagen på mig att bara tänka, något som annars brukar resultera i ångest och tårar men idag blev det inte alls så. Istället fick jag helt plötsligt ett sånt sjukt stort begär av förändring så det jag tänker börja med är att fräscha upp rummet genom storstädning och kanske flyttning av en och annan möbel. Efter det ska jag skaffa en ny blogg, en blogg som inte ska förvandlas till en emo-blogg så som de andra har gjort. Sen det tredje jag tänker göra är att åka in till stan, handla upp mina pengar på grejer jag känner att jag vill ha, inte saker jag behöver. Bara saker jag vill ha. Det här kanske bara är önsketänkande från min sida och kanske alldeles för mycket för att jag ska ha orken till att klara av det, men jag menar inte att det ska behöva ske precis just nu. Det får ske när det sker. Men om jag känner mig själv rätt så vet jag att jag inte kommer kunna vänta, när jag vill ha något, då fixar jag det. One way or another.


Kommentarer
Postat av: JULIA [poetjävel]

Blev sjukt inspirerad av ditt inlägg Carro!

Kram påddi. Och krya på dig! :)

2012-03-26 @ 20:14:22
URL: http://poetjavel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback