I love music so much because the songs say what I can't

Sitter för närvarande hemma hos mormor och morfar, kom hit efter att ha varit vid vårdcentralen och fixat lite med mamma. Fick tabletter som jag hoppas kommer hjälpa mig, gör dem inte det så ger jag upp. Orkar inte med den här skiten längre.
Nu ska vi inte vara negativa... Vid kvart i fyra ska jag bege mig upp mot Hemse city och kirra lite grejer och sedan tar jag bussen in till stan och kirrar ännu mer grejer + säger hejdå till Kent som ska "hem" till Tingstäde över helgen. Efter det tar jag bussen klockan halv sju till Hemse igen och förhoppningsvis står mamma och väntar på mig så att jag kan komma hem direkt.
Känns bra.
Helgen kommer bli awesome.

Kommentarer
Postat av: mandis

YES <3<3<3<3<3<3

2012-03-23 @ 20:43:41
URL: http://sokattn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback