Satans jävla idiot, håll käften. Dra härifrån. Lämna mig ifred.

Sitter i sängen just nu, är sjukt taggad på morgondagen!! Nooot. Har någon jävla träningsmatch vid klockan 17.00 och skolan... Ja vad mer behöver jag säga. Känner mig så sjukt nere just nu, vet inte varför. Det bara kom sådär helt plötsligt. Det är det värsta, när jag inte hinner förbereda mig. Nu tänker ni säkert "men säg det till någon som bryr sig vääääl!?!?" men jag har inte bett om att ni ska bry er och inte att ni ska läsa skiten för den delen heller. K. Ska se på Big Brother nu och störa mig på Amandus istället för att deppa.
Old but gold. Hahahaha, elleeeer? Gammal är den iallafall.

Kommentarer
Postat av: JULIA [poetjävel]

Carrooo!! Jag finns här! Alltid!

2012-03-28 @ 11:54:23
URL: http://poetjavel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback