this melody was meant for you

Dagen har varit bra, tror jag. Jo det har den nog. Soligt och varmt iallafall, feels like summer. Det enda som förstör lite nu är nationella i kemi imorgon som jag inte har pluggat till eftersom varje gång jag försöker så känns det som att jag läser på thailändska eller något. Jag förstår det bara inte, känner mig efterbliven. Har iallafall varnat mamma att jag kommer komma hem med ett stort jävla IG i kemi så att hon iallafall är lite förberedd på det, hehe... Annars rullar det väl på nu, vädret gör det så jävla mycket bättre.
När jag kom hem från skolan så tog jag med mig Kent på en promenad, 2,5 kilometer blev det iallafall. Skönt att få snacka lite med honom.
Nu ska jag knäppa på några vänner avsnitt och bara vila, hoppas jag inte somnar bara.

true story.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback