105 frågor.

1. Är du kär? - Nej det är jag inte.
2. Har du snusat? - Nej.
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej, har dock råkat fimpa mig själv...
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - Yes.
5. Har du blivit dumpad? - Nej.
6. Har du blivit slagen allvarligt? - Ja.
7. Tar du droger? -
9. Har du pussat en tjej? - Jamannen.
10. Hatar du någon? - Jag hatar inte personer, jag ignorerar dem bara.
11. Älskar du någon? - Ohyes.
12. Har några av dina vänner svikit dig? - Åhja.
13. Har du djur? - Två katter, två hundar och så har vi en höna någonstans i där ute.
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - Jadå.
15. Hatar du dig själv? - Ibland.
16. Gillar du orange? - Det beror sig på.
17. Har du haft/har oskyddat sex? -
18. Har du nån sjukdom? -
19. Har du skämt ut dej för den du gillar? - Standard.
20. Har du en gris? - Haha nej.
21. Har du en plattång? - Tre.
22. Har du en bror? - Ja, den bästa.
23. Har du sjukt bra humor? -  Absolut.
24. Är du brunett? - Svarthårig.
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej, det är ju astråkigt att duscha?
26. Tycker du om hästar? - Hatar dem.
27. Har du en hund? - Två.
28. Har du skilda föräldrar? - Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på denna fårga... Dem var skillda, nu bor mamma med en annan gubbe.
29. Har du gått på simskola? - Ja.
30. Har du sagt bög till en kille? - Många gånger.
31. Har du sagt fitta till en tjej? - Ja.
32. Har du fuskat? - Om du menar på prov, så är jag KUNG annars fuskar jag inte i spel och sånt nej.
33. Har du en teve på ditt rum? - Jadå.
34. Har du lunar? - Haha, nej.
35 Har du MSN? - Jadå, dock använder jag knappt skiten.
36. Har du en syster? - Ja, den bästa.
37. Har du bruna ögon? - Yes sir.
38. Gillar du att fota? - Det går i perioder.
39. Har du sett dig själv brinna? - Nej.
40. Hjälper du dina vänner? - Jag gör så gott jag kan.
41. Gillar du tacos? - Bästa.
42. Tycker du att du är söt? - Inte så ofta nej.
43. Har du dansat? - Nej, det suger.
44. Har du spelat fotboll ? - Ja det har jag.
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Jag har inte varit med om det men det existerar säkert.
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Absolut inte.
47. Har du ätit sniglar? - Nej, haha.
48. Äger du en locktång? - Ja.
49. Gillar du att tugga tuggummi? - Beroende.
50. Borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja.
51. Gillar du kläder? - Jadå.
52. Hatar du falska vänner? -  Ja inte fan gillar jag dem iallafall.
53. Gillar du räkna matte? - Hatar det.
54. Älskar du någon nu? - Jadå.
55: Har du gråtit inför en vän? - Jadå.
56. Kan du sjunga? - Ja, men inte fan låter det fint.
57. Har du sett nån dö? - Ja.
58. Säger du vad du vill? - Nej.
59. Är du stor? - Jag fattar inte frågan?
60. Vad är ditt hela namn?- I Carolina G Karlsson, och nej ni får inte veta de andra två namnen.
61. Kan du tala spanska? - Efter tre år av spanskalektioner så borde jag väl kunna det, men nej.
62. Är du kortare än 1.60? - Nej.
63. Älskar du sommaren? - Bästa.
64. Älskar du vintern? -  I början.
65. Brukar du plocka svamp?- Hahahahahaha, dock aldrig!
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - That's how I roll.
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja, bröt typ benet.
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja.
69. Gillar du att städa? - HAH, nej.
70. Gillar du att sova länge? - Jadå.
71. Har du vart med om en olycka? - Nej.
72. Är du förvirrad? - Förvirrad är bara förnamnet.
73. Har du mer än 6 par byxor? - Jadå.
74. Har du förlorat en vän? - Ja.
75. Gillar du att shoppa? - Ja, både själv och med folk.
76. Har du varit i paris? - Jag har mellanlandat i Paris och suttit på flygplatsen i tre timmar, men det räknas nog inte.
77. Gillar du ormar? - Nej.
78. Klarar du dej själv? - Det har jag alltid gjort.
79. Har du lagat mat? - Ja, KUNG.
80. Är du klantig? - Haha, om det hade varit en sport hade jag varit världsmästare.
81. Har du foppatoffler?- Ja, men använder dem inte.
82. Har du mer än 20 låtar på din data? - Ja, men använder Spotify.
83. Sminkar du dej innan skolan? - Alltid.
84. Har du träffat en kändis? - Såg Peter Jihde på ICA för någon vecka sen. HAHA.
85. Har du mer än 7 par nagelack? - Ja.
86. Har du busringt? - Haha, vem har inte?
87. Har du skällt på din syster? - Ja.
88. Har du en vän som skiter i dig? - Nej.
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - Nej.
90. Sover du med nått gosedjur? - Ja, Nossa.
91. Har du åkt nånstans utan att du får? - Men ja.
92. Vill du bara bort ibland? - Åååhja.
93. Har du tältat? - Jadå.
94. Har du brännt dig? - Ja.
95. Har du lekt med levande ljus ? - Yes.
96. Har du lekt anden i glaset? - Haha, nej.
97. Skäms du ibland? - Jadå.
98. Bor du i skåne? - Nej vafan.
99. Gillar du hip hop/rap musik? - EMINEM<333 Men jo, älskar det.
100. Är du på sista frågan nu? - Vilket retard har gjort den här listan egentligen? Nej för fan.
101. Är du singel? - Ja.
102. Har du åkt flygplan nån gång? - Ja.
103. Är du romantisk ? - Nej.
104. Är du blyg? - Nej, men det kan verka som det eftersom att jag backar när det kommr nya människor. Måste liksom ta reda på hur jag ska vara innan med dem innan jag gör något.
105. Har du svarat ärligt på alla frågor? - De flesta.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback