all my heroes pull their heads like a fighter would I guess

Hej! Uppdateringen idag har inte varit bra, har ju inte skrivit någonting alls faktiskt. Dock har jag en anledning till det den här gången! Det är ju den 9 maj idag och just det datumet gör mig ledsnare än vanligt, för två år sedan idag så gick pappa bort och jag blir alltid extra deprimerad just vid den här tiden. Så dagen har varit lite jobbig. Försöker dock att inte låta det ta över.
-
Stannade i vilket fall hemma från skolan, till mina kompisar sa jag att jag försovit mig och missat bussen (förlåt, men just då orkade jag inte prata om det så jag kände att det var den enklaste utvägen) men mamma visste varför och sjukanmälde mig. Vaknade som vanligt klockan kvart över sex då det första alarmet går igång. Stängde av det och kände bara för att försvinna så jag drog täcket över huvudet och somnade om till klockan elva ungefär. Sedan låg jag kvar i sängen till två och den tid som gått efter det har jag inte spenderat på något vettigt.
-
Imorgon måste jag till skolan för att skriva nationella i engelska som jag redan missat en gång. Inte ett dugg taggad och känner att det kommer gå åt helvete. Men det måste göras.
-
I tisdags fick jag även hem mina färgade linser, jag skrev ju för något inlägg sedan att jag beställt något som jag velat testa länge. Är nöjd med färgen och så, de ser naturligt gröna ut och det var det jag ville ha. Nästa gång ska jag dock beställa bruna för att förstärka min redan naturligt bruna färg. Jag kommer kanske att lägga upp bilder på resultatet imorgon om jag kommer ihåg.
-
Nu blev det en jävligt lång text men så får det bli. Har tyvärr ingen bild så detta inlägg blir lite tråkigt.

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

Shit, kostar de så mycket? Trodde du typ hittat nå billigt löshår. haha :)

2012-05-10 @ 17:48:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback