allmänt babbel

Har varit inne i staden en sväng idag, träffade världens bästa Emma och fikade, pratade och hade allmänt mys. Nu sitter jag i soffan och halvkollar på tv samtidigt som jag skriver det här. Imorgon är det fredag vilket betyder att jag kommer sväva på moln hela dagen, haha elleeer? Nej men det ska bli skönt med fredag, behöver få en helg att bara sova typ. Nu tänker ni kanske hur jag kan vara trött om jag försover mig till 11-12 varenda dag typ och jag vet faktiskt inte. Men jag är det iallafall. Något jag däremot vet är att jag saknar mina älsklingar som är i Polen så att det gör ont. Ungefär en vecka sedan dem åkte och ungefär en vecka kvar tills jag får träffa dem. Fan också. Saknar dem som faaan. Men jaja, jag har mina älsklingar här hemma istället och dem är verkligen guld värda hela högen. JAG ÄLSKAR ER, HELA HÖGEN!
-
Jaja, nu ska jag sluta babbla om ointressanta saker och plugga röven av mig till sista provet innan sommarlovet som jag ska göra imorrn (om jag inte failar och får göra ett omprov) (skulle inte förvåna mig ett skit) fan vad sköööööönt!!!

Pass di


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback