Angel you sing about beautiful things and all I wanna' do is believe.

Skolan gör mig så deprimerad, är så trött på allt. Trött på att alltid vara den som de säger till, trots att jag sällan är ensam om de saker jag blir tillsagd för. "Carro du får gå bort härifrån ifall du ska röka" och så står det fem stycken bredvid mig som röker. "Carro du går väl bort en bit om du ska ut och röka nu?" och så går det tre stycken till bredvid mig som också röker. "Carro det där var väl onödigt?" så står det fyra stycken till bredvid som gjort precis samma sak. "Carro sluta kasta papper på din klasskamrater" (haha) så sitter de andra bredvid och bombar mig när läraren säger till. Men säger hon till dem? Nej, det är alltid bara jag... Vad fan kräver ni av mig? Vad vill ni mig? Ja, jag gör alla dessa saker fast än jag vet att jag inte ska men vafan jag är ju inte ensam om det? Och det är nio gånger av tio som ni bara säger till mig. Åhh, dra åt helvete.
-
Satans jävla jubelidioter.

Kommentarer
Postat av: ssaraekström

Ja, det är jag verkligen! :)

2012-05-08 @ 19:29:28
URL: http://cykkelspark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: haha jaha! men oj vilket långt hår du har då!! :D



Tycker du?! :D Tack antar jag? Hihihi. Känns som jag har 5 läsare som bara klickar förbi, hahaha!

2012-05-08 @ 22:03:14
URL: http://isabelleolofsson.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback