är det här allt det blir så dör jag.

Ikväll blir det en helkväll vid datan, what else is new? Nej men det kan vara skönt det också, hade dock inte suttit fel att umgås med lite härliga människor ikväll men det får väl bli en annan gång.
-
Efter skolan idag åkte jag in till staden för att lämna tillbaka ett par jeans, passade på att kolla runt lite i andra affärer också, fick med mig lite saker hem faktiskt. Bland annat ett par Dr. Denim och en skolavslutningskläning. Såg den i affären och föll för den direkt, väldigt enkel och stilren, färgen är nästan det bästa. Mintgrön. Åhh, så fin. Nu är det bara skor och så kvar sen har jag min outfit för den 15 juni i år. Blandade känslor om den dagen. Men det behöver vi inte gå in på.
-
Jaja, ha en härlig fredagkväll allihopa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback