bloggtorka

Eftersom jag har världens bloggtorka så blir det en sånhär lista.
Du heter: Carolina Karlsson
Smeknamn: Carro, Sarro, Fisksarre, Curro och en jävla massa mer
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Vart tog pappa vägen  - Lilleman
Beroende av:
Cigg, typ
Vad tror folk om dig?
Det vet jag faktiskt inte, dem som inte känner mig tror nog att jag är jättebitchig. Det kan jag väl vara ibland men bara när jag är på sånt humör annars är jag den som skrattar hela tiden o.s.v.
Stämmer det?
Jaa.
Vad får du oftast komplimanger för?
Håret och ögonen oftast. 
Hur imponerar man på dig?
Är lite badass och "hård" men samtidigt känslig när det väl behövs
Brukar du skratta för dig själv?
Ja, haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Du kan komma nu om du vill"
Var bor du?
Gotlaaaand.
Trivs du där?
Oftast, klart man tröttnar ibland men det skulle man nog gjort vart man än bodde...
Har du haft sex idag:
Ja.
Hur svarar du i mobilen:
Hallå?
Vem ringde du senast?:
Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att jag skulle komma till parkeringen.
Antal timmar sömn inatt:
fem typ
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
Nej, jag brukar ju inte det.
Hur känner du dig nu:
Haha varm men jävligt bra annars.
Vanligaste färg på dina kläder.
Typ vitt och svart.
Vad tycker du om fötter:
Fötter har jag inget emot men äckliga tånaglar är det vidrigaste som finns nästan.
Vad saknar du:
Pappa
Hade du en bra kväll igår:
Åhja.
Favorit dryck på morgonen:
Vatten eller juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
elva-ett 
Är du blyg?:
Nej, egentligen inte men det kanske verkar så ibland. Speciellt när jag träffar folk jag inte känner.
Sysslar du med någon idrott:
Ja, jag spelar innebandy.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, jag har aldrig varit med om det men det existerar säkert.
Har du spytt offentligt:
Ja, tyvärr.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Kille, runka, ha sex, pissa stående och ragga på någon tjej.
Är du nöjd med ditt liv:
Nej, eller ibland men oftast inte.
Är du bortskämd:
Nej det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon:
Det får vi se då.
Vad är det värsta du vet?:
Bananer och fåglar. Fyfan!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, mina vänner är bäst i världen.
Vad är det finaste du fått?:
Ett billigt jävla halsband ifrån pappa.
En speciell dag du minns:
24/5-12 och 09/5-10
Du samlar på:
Ingenting.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag ringer ingen, jag stänger in mig på rummet och isolerar mig från omvärlden.
När grät du senast:
Förra veckan någon gång.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala av mammas skulder, spara och slösa en jävla massa.
Vill du gifta dig:
Nej, just nu vill jag inte det. Inte ens i framtiden men man kan ju alltid ändra sig.
Vill du ha barn:
Kanske.
Är du musikalisk?:
En mer omusikalisk människa får man nog leta efter...
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten <333333
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Åhja.
Biter du på naglarna:
Nej, har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Så sjukt äckligt.

Jag vetifan vad som hände med texten men, det duga i krig.

Kommentarer
Postat av: e

SEX IDAG? Men whaaaaaaat?!?!?!?! telltelltell! <3

2012-05-25 @ 18:20:16
URL: http://emmahallbom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback