fittidioter

Har inte bloggat på några dagar, jag vet men jag bryr mig inte. Är så jävla lack just nu, orkar inte med alla jävla inkompetenta idioter till lärare vi har på den där jävla fittskolan. Först säger dem att man har inget att oroa sig för och att vad man än gör nu, om man går på lektionerna eller inte, så kan det inte resultera i ett sänkt betyg. MEN VAD BRA tänker man ju då. Fan vad skönt. Sen kommer dem två och en halv vecka innan dem sätter dem där fucking jävla betygshelvetena och säger att man har några frågetecken (typ IG-varning) i några ämnen. MEN TACK SÅ JÄVLA MYCKET IDIOTER. Hur fan ska jag hinna jobba upp de där jävla betygen nu då? Jag orkar inte, och JA jag vet att det är mitt fel att jag är mentalt jävla efterbliven och suger i skolan och JA jag vet att jag kunde jobbat hårdare men kom fan inte och säg att jag inte har något att oroa mig över för att sedan komma två och en halv vecka innan betygssättningen och säg att jag ligger illa till? Hur jävla skallslut får man va? Så. Jävla. Arg. Vill. Bara. Döda. Någon. FITTHELVETE!!!!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback