Helgen

Som jag skrev i det förra inlägget så har jag haft en asbra helg, onsdag åkte jag in till stan med Majlis för att överraska Manda vid båten som kom hem från Frankrike. När vi hade kramats lite och så, så drog vi vidare till När där vi umgicks med lite folk. Sov där hos Julia och dagen efter stannade jag och Majlis kvar vid Julia och Alice och hade en asmysig dag, grillade gick till bodi och lite sånt. Sen kom jag hem vid åtta på kvällen ungefär och och såg på kvartsfinalen mellan sverige och Tjeckien. På fredagen kom Kent och lizzan hit och jag kommer faktiskt inte ihåg om det hände något den dagen? Tror inte det iallafall. På lördag så grillade jag, kent och lizzan marsmellows och hade lite trevligt, klockan elva på kvällen tog jag black magic till havdhem och hängde med Maja och Amanda sen gangstrade vi runt lite på havdhem med black magic. Idag vid två ungefär kom jag hem och låg och pressade i solen någon timme men inte fan fick jag någon färg inte? Aja skönt var det...
Nu har jag typ skrivit en halv roman här men ja det får va så.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin blogg! kika gärna in på min! :)

2012-05-20 @ 22:33:08
URL: http://lovisalundstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback