I'll pick you up when you're getting down.

Somnade om efter det förra inlägget, vaknade vid tio i tolv-tolv någon gång. Fan alltså, jag måste verkligen sluta försova mig hela jävla tiden. Iallafall så tog jag moppen upp till Hemse och när jag kom fram var hela jag en isbit, satan vad kallt det var alltså. Gick till Spanskan och halvsov lite i soffan, sen hade jag SO och Svenska innan skoldagen var slut. Efteråt stannade jag på Hemse och fick efter någon timme ett sorligt sms av mamma. Rest In Peace ♥ Åkte hem vid åtta ungefär och sedan dess har jag bara ätit mat och sett på nästsista avsnittet av DHW och lite Big Brother. För er som undrade alltså.
-
Imorgon ska jag till skolan i någon timma, sen tar jag bussen (förhoppningsvis med Emelie) in till staden för att fixa lite grejer. Efter det möter jag upp Emma och fixar lite andra grejer. Sen blir det bussen hem skulle jag tro. Har inga bilder så jag lägger in en låt iställeeeet!
Ed Sheeran, favoriten just nu.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback