jag kunde inte bry mig mindre.

Sitter hemma i sängen och pluggar, eller ja jag försöker. Jag är inte typen som pluggar direkt och har aldrig fattat hur fan man gör. Jag menar, jag kan sitta och läsa på och helt plötsligt märker jag att jag sitter och läser statusar på Facebook eller scrollar igenom olika bloggar. Utan att jag tänkt på det så har jag liksom lagt ner pappret och sysselsatt mig med något som är mycket mer intressant. Haha så jävla svårt. Även om jag läser allt jag ska kunna hur många gånger som helst, så fastnar det liksom inte. För jag bryr mig inte. Jag bryr mig inte ett skit om vad tanken med planekonomin är, på vilket sätt blandekonomin är blandad och jag kunde inte bry mig mindre om varifrån den offentliga sektorn får sina jävla pengar. Åååååh, orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback