Juliaresan

Jag kikade in på Kenza's blogg som jag brukar göra när jag har tråkigt. Där fick jag syn på den här videon som ett gäng tjejer har gjort om sin bästa vän Julia som gick bort i Cancer för någon månad sedan. Jag är inte den känsliga typen egentligen och jag blir inte rörd speciellt lätt men medans videon pågick så strömmade tårarna ner för mina kinder, dels för att min faster precis gått igenom cancer (och som tur är vunnit över den) men också för att cancer är så sjukt orättvist. I vilket fall så kände jag att jag inte bara kunde klicka ner internet utan att göra något så jag gick in på tjejernas hemsida http://juliaresan.se och tog reda på hur jag kunde gå till väga för att göra skillnad. Under länken "insamling" så kan ni läsa om hur ni kan skicka ett bidrag som går oavkortat till barncancerfonden. Eller om ni väljer att bara dela videon så har ni gjort andra mer medvetna om hur dem kan hjälpa till och på så sätt har ni gjort skillnad. För ingen kan göra allt men alla kan göra något. Så jag ber er att ta tio minuter av erat liv och kolla igenom videon och dela den på era bloggar eller på eran Facebook. Det kan rädda liv.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback