Låt alla få veta att inget är som förr.

Har seriöst aldrig känt mig såhär skabbig förut. Har iallafall bestämt mig för att gå till skolan imorrn, även om jag vet att jag inte kommer palla hela dagen så känns det som att jag kommer avlida om jag ska ligga hemma en enda dag till. Nej så, så får det bli. Det betyder dock att jag måste slita mig ifrån datorn nu för att hoppa in i duschen om jag ska hinna med att se Sons Of Anarchy. Jaja, det är det värt. Jax och Tara berättade om sin förlovning igår så vill inte missa vad som händer idag. Hahah, nörden numero uno. Måste iallafall hoppa in i duschen nu, eftersom att jag inte har något liv så kommer det säkert fler uppdateringar ikväll! Hejdå!
P.S Saknar Solkatten och Majliis.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback