Tårarna rinner, kroppen skakar, munnen skriker och hjärtat saknar.

Helvete vad jag saknar dig just nu pappa. Precis som vanligt, när jag har haft det bra i några dagar så kommer de här kvällarna då allt är kaos. Tårarna rinner, kroppen skakar, munnen skriker och hjärtat saknar. Det gör så jävla ont, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
-
Jag har fallit igen och nu är jag så djupt nere i hålet att jag inte vet hur jag ska ta mig upp. Jag som äntligen hade hittat stegen och klarat mig nästan hela vägen upp. Sen rasade allt igen. Jag orkar inte, jag saknar dig så in i helvete.
-
Jag skulle ge allt, göra allt, för att få träffa dig igen. SNÄLLA PAPPA FÖR I HELVETE, KOM TILLBAKA. JAG BEHÖVER DIG JUST NU. VART FAN TOG DU VÄGEN? HUR I SATAN KUNDE DU BARA LÄMNA MIG HÄR. BARA FÖRSVINNA OCH GÖRA ALLT SÅ JÄVLA MYCKET SÄMRE, JAG SAKNAR DIG, JAG SAKNAR DIG, JAG ÄLSKAR DIG, JAG BEHÖVER DIG OCH JAG SAKNAR DIG. Kom bara tillbaka, jag lovar att allt kommer bli bra. Allting kommer lösa sig och vi kommer må bra igen.
-
För du är allt jag behöver.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback