and all my friends don't give a fuck

Det har gått över två månader sedan jag sist publicerade ett inlägg här på bloggen. Varför? Jag har helt enkelt inte känt för att ens logga in på blogg.se, därför har jag inte heller gjort det. Men eftersom jag nu sitter ensam i vår lilla ungkarlslya här i Visby och inte har så mycket annat för mig (nu ljög jag, jag har väldigt mycket annat jag borde göra. Men det är så mycket tråkigare än det här så därför prioriterar jag bort det just nu.) så tänkte jag slänga in en liten lång uppdatering.
 
För det första så är sommarlovet över och skolan har dragit igång (no kidding). Jag har börjat gymnasiet och allting flyter väl på som det ska där. 
 
För det andra så har jag flyttat in till Visby med Majlis, svär på att det är det bästa jag någonsin har gjort. Flyttade in den 19 augusti så har bott här i runt tre veckor. 
 
Ska sluta ta upp er tid nu och försöka skriva klart den äckliga svenska-uppsatsen som skulle varit inne i fredags. Plus att jag ska sitta här och längta tills mina 94 bilder som jag precis beställde kommer. 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: e

Jag tänker också göra som er, ta maassa bilder! hur har ni satt upp dem? puss <3

2012-09-12 @ 08:01:29
URL: http://emehp.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback