jag har aldrig vart så svag.

Här får ni en bild på mitt nystädade, mysiga, lilla rum. Såg förjävligt ut innan. Eftersom det är så himla litet så är det så otroligt lätt att stöka ner det. 
 
Har även uppdaterat min iPhone till IOS 6 ikväll, inte så många ändringar, det enda som var märkbart var väl att det var fler smileysar i "emoji" men lika bra att göra det endå. 
 
Nu väntar jag på att Majlis ska duscha klart sen ska vi göra klart svenska-läxan som ska in imorgon. På tal om imorgon så ska None Smoking Generation komma till oss på första lektion, vilken är just svenska. Så vi slipper den! Otroligt skönt. 
 
Helgen kommer gå åt till att stanna i Visby och plugga igen allt jag missat. Feeeeest!!!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback